FITNESS

Złote zasady fitnessu:

Wyznacz cele

Krótkoterminowy ok 30 dni lub długoterminowy ok 3- 6 miesięcy co pozwoli trenerowi na ułożeniu planu treningowego w celu osiągnięcia sukcesu.

Nie ukrywaj swoich schorzeń

To wiedza dla instruktora , która pozwoli mu na dostosowanie tempa , rodzaju i intensywności ćwiczeń do Twojego stanu zdrowia

Daj sobie czas na naukę

Daj swojemu ciału czas by osiągnęło formę, która sprosta wymaganiom treningu. By dojść do perfekcji , potrzeba czasu, więc nie oczekuj tego na samym początku.

Skoncentruj się

Skup się na uruchomieniu wskazanych podczas treningu partii ciała i mięśni

Nie bagatelizuj ćwiczeń

Nie pomijaj żadnych ćwiczeń w treningu , nawet tych , które wydają się nudne lub zbyt proste. Należy wzmacniać również mięśnie małe i słabe o których często zapominamy

Ćwicz regularnie

Kluczem do każdego sukcesu jest systematyczność

Dbaj o atmosferę podczas ćwiczeń

Do ćwiczeń należy podchodzić rozluźnionym , wolnym od trosk i zmartwień. Nie ćwicz jeśli targają Tobą silne emocje!

Baw się!

Czerp radość z fitnessu – jest szansa, że nie nie stracisz motywacji i dotrzesz do założonego celu!

Pij wystarczającą ilość wody

Cennik:

  • Bilet – 18 zł
  • karnet 4 wejścia – 54 zł
  • karnet 8 wejść – 78 zł
  • karnet OPEN fitness – 89 zł + gratis: 3x siłownia + 2x sauna IR

Cennik fitness studencki:

  • Bilet – 14 zł
  • karnet 4 wejścia – 46 zł
  • karnet 8 wejść – 66 zł

Opis zajęć:

TRENING OBWODOWY

Trening obwodowy to połączenie ćwiczeń o charakterze siłowym oraz cardio. Ćwiczenia wykonuje się w tzw. obwodach – seriach – składających się z kilku ćwiczeń z określoną liczbą powtórzeń. Przykładowy trening obwodowy może obejmować 10 rodzajów ćwiczeń wykonywanych w seriach bezpośrednio po sobie. Czas na odpoczynek następuje dopiero po wykonaniu pełnego obwodu. Odróżnia to trening obwodowy od klasycznego treningu siłowego, w którym przerwy robi się częściej – po wykonaniu określonej liczby powtórzeń konkretnego ćwiczenia. Oznacza to, że cały trening zajmuje mniej czasu, jednak nie odbija się to na jego efektywności. Sposób, w jaki przebiega trening może niektórym osobom przypominać crossfit. Jednak ćwiczenia wykonywane w obwodach są nieco mniej intensywne i tego rodzaju trening skupia się na innych rodzajach ćwiczeń.

Zajęcia: poniedziałek, godz. 18:00
Instruktorka: Ola Owczarzak

STEP SHAPE

Step aerobik to forma zajęć grupowych, do których wykorzystuje się specjalną, ok. 20-centymetrową platformę tzw. step. Ćwiczenia w rytm taneczne i energetycznej j muzyki polegają na dynamicznym wchodzeniu i schodzeniu ze stepu na różne sposoby. W trakcie jednych zajęć można spalić ok. 600 kcal, a ponadto wyrzeźbić i ujędrnić uda, pośladki, łydki czy też mięśnie brzucha.

Zajęcia: czwartek, godz. 18:00
Instruktorka: Ola Owczarzak

INTERWAŁ + BPU

Zajęcia, na których bazujemy na pracy interwałowej o zmiennym tempie. Ćwiczenia na poszczególne grupy mięśniowe przeplatane biegiem i podskokami.

Zajęcia: wtorek, godz. 18:00
Instruktorka: Klaudia Dudyk

ZDROWY KRĘGOSŁUP

Trening skoncentrowany na profilaktykę bólów i przeciążeń kręgosłupa. Zajęcia oparte na ćwiczeniach wzmacniających, oddechowych i rozciągających, wpływają pozytywnie na ból w okolicach kręgosłupa, bioder i karku. Regularne treningi wzmacniają poszczególne odcinki szkieletu mięśniowego, redukują przykurcze mięśniowe i kształtują poprawną postawę przyjazną kręgosłupowi. Dodatkowo wzmacniają mięśnie brzucha, grzbietu i pośladków.

Zajęcia: wtorek, godz. 19:00
Instruktorka: Klaudia Dudyk

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.